onsdag 29 augusti 2012

Galge som får dig att skratta


Sista kategorien på hhjaja augusti utmaning följer här. GALGHUMOR har varit mitt största fundering sen jag fick alla kategorierna framför mina ögon. Så fick jag tillsist producerat mitt sista bidrag till utmaningen. Materialet som jag har använt är endast fem saker: en galge,


                                              några olika reklamblad, klister,


                                                 En tom muslie paket och fantasi.


När jag var mindre gillade jag att klippa och klistra i papper. Då var jag road att byta kroppsdelar på olika figurer och resultatet blev glädjeskratt. Så den som kommer hem till oss och behöver ha en galge till sin jacka kommer kanske att dra på smil groparna beroende på om det är en person med humor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar