lördag 10 mars 2012

Mina största intresse


Det är fredags utmaning på Sinneskattens fotoutmaning och denna veckan är temat INTRESSE. Mina intresse är ingen hemlighet,eftersom det är mitt fokus på min blogg. Om jag skall göra en lista som barn brukar göra med mina intresse så ser dem ut så här.

                               

1. Måla och skapa dvs saker- En kruka för musikintresserade.
 



2. Bloggen och shopen, http://skaparshopen.blogspot.se/

                                  


    3. Umgås med vänner
 
                                   

Pepper och familjen 




4. Läsa deckare.




6 kommentarer:

  1. Du har många intressen att visa upp! Jag tycker att din kruka för musikälskare är stentuff!

    SvaraRadera
  2. Inga dåliga intressen :)
    Önskar dig en bra fredag!

    SvaraRadera
  3. Härlig serie med bilder på dina många intressen! Delar flera av dom med dig...

    SvaraRadera
  4. Tydligt berättad om dina intressen! Fin vovve du har! :O)

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  5. Fina bilder...
    Ha det bra!
    Kram Kakan

    SvaraRadera