måndag 17 mars 2014

Utmaning med påsktema


Det är ungefär 1 månad kvar till Påsk. kanske har du börjat påskpyssla redan eller har du kanske planer på vilka pyssel du skall tillverka. Inför alla hjärtans dag hade jag en utmaning som jag kallade för "Pyssla tillsammans". Denna utmaning blir en följetong fast med temat "Påsk" Jag tänkte att vi kör på samma regler som förgående utmaning.
För att delta behöver du inte ha en blogg, det går lika bra med en Facebooksida. Materialet bestämmer du själv men kravet är att du har skapat bidraget själv. Skriv några rader eller fler hur du gjorde och visa gärna några bilder under processen. 
I din text skall det framgå att du är med i "Pyssla tillsammans med temat Påsk"" med en tillhörande länk till detta inlägget på min blogg. Jag uppskattar även om du kopierar ikonbilden överst och lägger in på din blogg så att vi sprider informationen vidare till alla läsare. Du får dessutom också extra uppskattning om du delar evenemanget på din Facebooksida och grupper du är medlem i som skulle uppskatta denna formen av information.

Under hela månaden kan du när som helst stoppa in dina inlägg. Du kan delta med hur många inlägg du vill! När du har lagt upp ett inlägget och länkat till denna sidan på din blogg eller Facebooksida lägger du in din länk från ditt bidrag i verktygs länken här nedan. 

Där du först skriver in:
Kopierar länken som bara innehåller din inläggsrubrik (inte bloggens namn och datum, alltså du kopierar bara delen i länken med inläggsrubriken)
Steg 2: skriv in din mail adress 
Steg 3: skriv in bloggadress eller Facebooksidans adress
Lycka till!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar