onsdag 16 juli 2014

Så blev min valaffisch!


Jippy! Äntligen är min valaffisch färdig :) Detta är en mycket speciell valaffisch till ett alldeles speciellt evenemang som pågår i Facebookgruppen Broderitvittrar för en bättre värld. Jag har hållit på med projektet ett tag och du som tidigare har läst bloggen har kunnat följa processen. Du som har missat dessa inlägg gå in på länkarna som följer här: En förskönad stopphand och Nu är det bara slogan texten som fattas. 


Här är mitt budskap. Min motivering till texten är att jag tycker att den mesta mat som produceras i dag är fusk. Allt för att tillverkarna skall tjäna pengar. Den mat som innehåller mest fusk är glass och bröd. margarin är också en produkt som man bör undervika. Jag köper numera smör när jag bakar. Läs boken  "oäkta mat" så får du reda på mycket av fusket som finns i maten du handlar i butikerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar