fredag 8 augusti 2014

Jeans märke omringat av indianfjärdrar


Hej! Minns du inlägget Ett misslyckat projekt blir intressant? Här föjer en uppdatering hur indianfjädrarnas färger har växt fram. Och vad skall det nu bli av detta här lappprojektet? Kanske en väska eller kudde. Tiden får utvisa vad det blir. Det skall i alla fall inte bli en jeans kjol som en av mina läsare föreslog. Det var ett mycket bra förslag. Men anledningen att det inte kan bli det är främst att jag aldrig har sytt en kjol. Men jag skulle vilja lära mig. Jag började att utveckla mina sykunskaper genom att ge mig på att sy byxor förra hösten. Tanken var väl att jag skulle fortsätta med att köpa ett jeans streach tyg. Men tiderna förändrades i mitt liv det kom andra tråkigheter i vägen. Men så snart jag kommer på fötter igen så skall jag utveckla mina sykunskaper med klädesplagg. På återseende och ha en härlig fredagkväll/Susanne

1 kommentar: