lördag 20 september 2014

Avbildning av de sista sommar minnerna 2014


Hej! På nyheterna idag sa dem att det var den sista sommardagen för i år. Därför tyckte jag att det var passande att visa upp de sista havs korten från årets sommar minne. korts motiv är hämtad från min energi strand Röda Holmen som jag besökte mycket i sommar.


Här kommer ett till vykort från samma strand fast en lite mer blåsig dag. Det är dessutom senare på kvällen.


En fin höstdags morgon passerade jag och vår hund Pepper denna miljön. Det brukar gå hästar i den hagen. Den dagen var dem i stallet när vi gick förbi där. Detta är en promenad som vi ofta går för där är så fint och rogivande.


En bukett med blommor på bordet värmer hjärtat. Solrosor tillhör en av mina favorit blommor.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar