lördag 25 oktober 2014

Märta omgiven av smörblommor


Hej! Tänkte försöka hinna med ett inlägg innan midnatt. Nattuggla som jag så är jag ofta vaken strax efter 0.00. När jag avslöjar att jag är en nattuggla kanske du tänker då sover jag säker länge på morgonen. Så kanske det ofta är med nattugglor, dock inte med denna nattugglan. För jag är ofta uppe med tuppen trots att lägger mig ganska sent. Förutom att jag genom uppväxten oftast har fått höra att jag är så lik min far till utseendet har jag även ärvt hans korta sömnbehov. Efter 6 timmars sömn är jag utsövd. Vilket betyder att det inte är någon fördel att somna för tidigt på kvällen för då vaknar jag 3.30 super pigg. Dagen blir då otroligt lång!

Ett jeans bokmärke till har jag att visa upp, med tjejnamnet Märta som är ett till namnförslag från samma läsare som föreslog Jonas och Tim, se inlägget: Jonas med orange blommor och Tim med förgätmigej

Jag kan avslöja att det i dagarna kommer att bli en tävling på bloggen med ett fint pris i samband med namnbyte på bloggen. Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar