fredag 16 januari 2015

Frukt i skål och reklam för en kommande kurs


Hej! Här bjuder jag på mer minatyrer. Tre frukter i en enkel fruktskål. Fruktskålen är en metall kork som jag har målat. 


De tre frukterna är gjorda av återbruksmaterial som har ett skal av clay-lera. Tidningspapper och sladd från trasig mobilladdare. Alla dessa miniatyrer som jag på sistonde har skapat och visat på bloggen kommer du snart att kunna köpa i min kommande webbshop. Webbshopen finns på min hemsida som är under uppbyggnad. Så här ser den ut just nu: http://pysselqvinnan.se/. Om du går in på sidan så ser du på meny raden att det står kurser. Jag kommer att bedriva olika återbrukskurser. Den första kursen är inte upplagd ännu. Den kursen är ett sammarbete med Vuxenskolan studieförbundet i Kungsbacka. Den heter "Miljösmart skapande" och börjar v8 och håller på 3 Onsdagar i rad mellan 18-21. Gå in på länken för att läsa mera: Miljösmart skapande. Observera att anmälan sker via vuxenskolan. På en av delarna i kursen kommer ni att jobba med att göra eget tittskåp med mina miniatyr skapelser. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar