torsdag 5 februari 2015

Mat tips till "Alla Hjärtans Dag"


Hej! Det börjar närma sig Valentin dagen eller Alla Hjärtans Dag som vi säger i Sverige. I england är denna dagen mycket större än i Sverige. Jag vet inte om det stämmer helt. Men den engelska bloggen Bugsandfishes som jag följer brukar skriva mycket kring den dagen. Så detta är bara ett antagande från min sida. Jag startar detta inlägget med att dela ett äldre inlägg från min blogg Hjärtformade Skrabbeluckor.

På Pinterest har jag ett konto. Där delar jag mina inlägg. Det är en webbplats som du kan hitta mängder av bra tips i olika katogorier.
Jag hittade små pizzor i denna bloggen A beautifulmess som var hjärtformade.

På en annan sida som jag också hittade på Pinterest Food ideas for valentine day. Bilden som jag hittade var hjärtformade potatisar i ugnen. Men går du in på länken så får du ännu mera mattips till denna katogori.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar