tisdag 31 mars 2015

Ballong stickers av filtad ull

                                                            Hej!

Fortsättning följer av produktionen av stickers, nu återigen i filtad ull med virkad kant. jag råkade ut för en intressant upplevelse i en Fb grupp som jag är medlem i som handlar om ull och tovning. Samma dag som jag hade delat med mig av mina nålfiltade Smileys med virkad kant fick jag en kommentar från en tjej. Hon berättade att hon hade gjort precis likadana utan färg och ansikten på natten. Då frågade jag om hon hade sätt mina Filtade hjärtan med virkad kant som jag hade delat några dagar innan i samma grupp. Nä, dem hade hon inte sätt utan hon hade själv suttit och lekt med virkade luftmask längder och fått ihop rundlar som hon hade fyllt med nålfiltad vitull. Och på morgonen när hon fick se mitt inlägg blev hon förvånad över att hon inte var först med sin idé. Lustigt eller hur! Har kanske du också råkat ut för liknande händelse. Dela gärna med dig i en kommentar här nedan. Nu undrar jag hur det kommer att bli med mina ballonger. Kanske det är någon mer som redan har kommit på denna idé, eller kanske har gått o funderat på idéen. Men mest förvånad skulle jag bli om samma tjej som gjorde rundlarna också kommer på ballongerna. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar