söndag 29 mars 2015

Dekorera med smileys


                                                           Hej!

En ny produkt är uppfunnen! Det är en utveckling av Filtade hjärtan med virkad kant. Ofta när jag blir nöj med en ny skapad produkt kommer det en fortsättning i en annan form. Smileysar går att göra i många utryck. Dem är gjorda på samma vis som hjärtana skillnaden är att jag har hållit mig till bara en gul nyans i ansiktet eftersom jag bara har en gul nyans ull hemma. Ansikte uttrycken har jag broderat på efter att jag har nålfiltrat fast den gula ullen. Baksidan blev inte så fin efter brodyr trådarna, så jag valde att klistra fast ett gult filtertyg under. Smileyserna kan användas som dekoration till exempel att sy fast på kläder eller klistra fast på en ram på en tavla, en blomkruka, korgar eller dylikt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar