tisdag 14 april 2015

En livboj att dekorera med

                                                               Hej!

Produktionen av stickers eller ulldekorationen utvecklas vidare med fler artiklar. En ny idé ploppade upp i all den här massproduktionen som att forma lådor i olika kategorier i min webbshop. Livbojen skall finnas i en låda som jag kommer att kalla havet/sommar. Men det skall också gå att köpa varje innehåll i styckvara. Livbojen har en grundstomme av ullfilt som har varit ett underlägg till en julbordsduk för att den skulle ligga stillat på bordet. Det är ett återbruk som jag fick av min svärmor efter att julen var förbi. Sen har jag nålfiltat röd ull och den vita ullen är från grannens får den är lite lockig som du kanske ser. Den har jag valt att inte karda utan den är bara tvättad. Sedan har jag virkat små remsora av gult som jag har sytt på. Det svarta garnet som blev som en kant runt vet jag inte om jag är så nöjd med. Jag skall göra en utan svarta konturer så jag ser vilket som är snyggast. Detta inlägget blir mitt bidrag till dagens Symöte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar