lördag 18 april 2015

En ny modell på racebil

                                                             Hej!

Full fart har det varit i skapar verkstaden idag. Till helgen skall jag göra debut med en mini föreläsning i på en Vårmässa i Kungsbacka. Mer info nedan. Förutom föreläsning bjuder PysselQvinnan på skapar aktiviteter för barn från 4 år och uppåt. Det finns även en vuxen aktivitet där du får pröva att klippa i metall och göra en blomma som aldrig visnar. För barnen erbjuds att göra dessa detaljrika racebilar och slott/borg. Under mässan erbjuds det prova på priser. Alla aktiveteter finna i mina kurser, se min hemsida http://pysselqvinnan.se/.



                                                         

Mina racebilar har jag utvecklat från en äldre modell som du kan se i detta inlägget Blixten mcqueen och hans kompis. 


Om du går in på länken kan du se hur bilen har utvecklas. Den stora förändringen från den tidigare bilen är att den nya modellen har fått stora synliga siffror och 3D lampor. Navkapslarna är lyxigare.


Och baktill har det kommit ett avgasrör.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar