måndag 27 april 2015

Vårmässan 2015 i Kungsbacka

                                                           Hej!

Igår var jag totalt slut efter en intensiv vecka med att producera modelpaket till lördagens vårmässa som jag har gjort mängder av reklam för här på bloggen. Jag var enormt nöjd med min tilldelade plats längst upp i hörnet närmast scenen där jag höll ett mindre föredrag arrangörerna hade tänkt extra generöst på mig att denna bänken skulle gynna min verksamhet. Det blev så bra för här kunde jag duka fram så  kursen blev så där inbjudande som min tanke är att alla mina kurser skall vara. Det skall vara inspirerande och inbjudande. På detta bordet erbjöd jag till höger en prova på kurs med metallkonst i form av blommor som man kan ha i rabatten, blomsterlådan eller krukorna inne och ute. Till höger är det framdukat för barn från 7 år och uppåt också prova på verkstad. Där fick barnen möjlighet att göra borgar/slott med limpistol och färg.


Längst ner i hörnet mot väggen var en hörna för dem mindre barnen från 4 år och uppåt. Där erbjöds dem att göra racebilar. Ett smakprov från mina barnaktivitetkurser.


Här sitter en tjej och målar en racebil. När man svampar på färgen blir det ett jämnare lager. Och för att kunna få ett stadigt tag vid målningen är det bra att stoppa två fingrar i rullen. Så håller rullen sig på plats och dessutom blir det inte så mycket färg på fingrarna. Detta inlägget delar jag med mig till Helgutmaningen som pågår fram till onsdag.


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar