måndag 18 maj 2015

Mysteri box har anlänt

                                                             Hej!

Jag har gått med i en ny sorts utmaning som Katarina har uppfunnit. Ett nytt koncept, så spännande! Vi är ett gäng bloggare som har skickat pysselmaterial i en samma storlek på låda som vi kallar Mysteri box. Nu har vi fram till den 25 maj på oss att få ihop ett eller flera alster kring våra skatter som vi har fått hemskickade. Mitt paket var tungt! Jag är mycket förvånad att vår skrangliga brevlåda höll... Alla mina skatter kom från Klockarbarn. Lådan var märkt med texten "Här får du något att bita i". Trots att jag har en otrolig fantasi och är en veteranpysslare så måste jag erkänna att detta var verkligen ett svårt uppdrag. Eller så var det bara synen. För jag kunde inte slita mig från paketet. Samma kväll fick jag ihop ett pyssel. Men det blir fler så nu fortsätter jag att fundera vidare. 



1 kommentar:

  1. Antingen är Klockarbarn expert på tetris eller så har hon använt en större låda :-) Hur i hela friden fick allt det där plats i ett paket?

    SvaraRadera