lördag 30 maj 2015

Ny produkt i webbutiken

                                                               Hej!

Alla längtar vi till sommar och värme! Det är några veckor kvar till midsommar. Vår längtan och väntan ger oss lust att köpa och inreda med sommarförknippade produkter. Denna kudden sydde jag förra sommaren. Det var ett långtidsprojekt som blev färdig när sommaren var slut. Jag fick många fina kommentarer när jag lade ut kudden när den var färdig på bloggen. Nu finns den att köpa i webbutiken som du hittar på min hemsida PysselQvinnan.se


Kudden är sydd i lappteknik med sömmarna utåt, sömmarna är fransade. På en del rutor har jag sytt applikationer. Här ser du en livboj i rutigt tyg och brodyr med vitt ullgarn.


I mitten på kudden är det en jeanslapp med ett ankare från ett vit restrep som jag har sytt på förhand. Kudden har här också fått en signering med mina initialer.


Kuddens baksida består av tre stycken-






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar