fredag 22 maj 2015

Virkade fisknät

                                                             Hej!

Jag håller på att bygga ihop min modell till sommarkursen som jag har gett namnet "Sommarkänsla på västkusten". I tidigare inlägg har jag visat 2 material som kommer att erbjudas i kurserna, bryggor och Sjöbodar. På alla mina kurser ingår allt material. Vilket betyder att kunden endast betalar kursavgiften innan kursdagen. Det gör också det lättare för mig att veta hur mycket material som jag skall ta med mig. Idag visar jag upp ett tredje material som kommer att finnas tillgängligt på det uppdukade bordet. Jag har virkat fisknät. Eftersom jag inget mönster har, blev det improvisation. Så det blev två modeller. Men jag har bestämt mig för att det översta fisknätet på bilden får bli den modellen som jag kommer att virka fler av. Så snart jag är klar med min modell och materialet kommer jag att lägga upp information om sommarkursen på min hemsida PysselQvinnan.se/kurser/. Kursen kommer att erbjudas fram till sista augusti. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar