fredag 19 juni 2015

Mönster utmaning


                                                            Hej!

Genom åren som jag har bloggat har jag deltagit i många olika utmaningar. Att vara med i utmaningar är utvecklande och roligt. I dag är det omgång 4 på #företagarensbloggutmaning. I utmaningen får jag mängder av kunskap av andra företagare som är experter på just bloggning som marknadsföring. Dem bloggarna jag har följt innan utmaningen är skaparbloggar av olika slag. Inspiramiblogg med Monthly makers utmaningar har olika teman varje månad. Jag brukar delta när det är ett tema som passar mig. Denna månaden är det MÖNSTER som är temat. Jag som är så mönster fixerad :) På bilden ser du ett naturmönster som är barken från på ett träd. Jag fotade en närbild för just det syftet att avbilda den i någon handarbetsteknik. Hur med vad har jag inte lyckats komma på ännu.


aliciasivert, alicia sivertsson, levande verkstad, textile, fabric, pyssel, konst, handarbete, hantverk, skapa, textil, applikation, tygapplikation, kanin, hubert, tekopp, alice i underlandet, alice in wonderland, cup, mug, tea, rabbit, bunny, tygapplikation, broderi, embroidery, stitch, needlework

Hos Monthly makers finns det tips på olika förslag på vad det går att göra med temat MÖNSTER.
Senast den 25 juni skall du lämna ditt inlägg till utmaningen med en länk från inlämnings sidan i ditt inlägg på din blogg där du talar om att du deltar i utmaningen. Glöm heller inte att lägga in din blogglänk på utamningssidan. Det är fyra tjejer som samarbetar med utmaningen som pågår varje månad. När du har lämnat in ditt bidrag kommer det inte upp direkt utan det dröjer någon vecka senare. Då gör den bloggaren som har ansvar för månadens tema en sammanställning av alla bidragen med en fin kommentar till. Jag gillar denna typen av sammanställning. Det är så roligt och värmande när någon annan skriver någon mening om just mitt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar