torsdag 30 juli 2015

Birgit Blåklocka och Carola chryssantemum

Hej!

Igår strax innan 22 på kvällen satt jag och min man och tittade på tv. Det mullrade till dovt, men det lätt inte som åska utan som en blandning mellan en motorcykel som startade och åska. Och dessutom avtog det ganska snabbt. Skumt! Sen försvann tanken. Men en timme senare läste jag på Facebook att andra personer några km bort hade hört samma sak och dessutom hade upplevt skakningar. Någon hade lagt ut en länk till GP hemsida där det upplystes att dessa upplevelse orsakades av en jordbävning i Göteborg. Läskigt!

I ett inlägg tidigare i veckan berättade jag om min nya sysselsättning denna månaden som är att brodera och virka personliga jeans bokmärken. Allt eftersom ni anmäler er intresse för att prenumerera på mina nyhetsbrev som endast skickas ut via epost i slutet av augusti. Sedan kommer dessa nyhetsbrev att komma fortlöpande runt samma datum månad varje månad med erbjudande, rabatter och nyheter. Nyhetsbreven är GRATTIS och dessutom får du nu en gåva i augusti och det är dessa broderade jeans bokmärke med ert namn på. Några personer har redan anmält sitt intresse genom att maila info@pysselqvinnan.se . Alla bokmärkerna som görs kommer att visas upp i mina inläggen på bloggen. På bilden ser ni Birgit med blåklockor.


Alla bokmärken är dekorerade med växter. Jag har utgått från första bokstaven i varje namn och valt växt som börjar på samma begynnelsebokstav som namnet. På denna bilden ser du Carola med chryssantemum


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar