torsdag 6 augusti 2015

Fiskar och lådor

Hej!

Nytt material på webbshopen finns nu inlagt. Eftersom allt är handgjort så är lagret inte så stort av varje produkt. Men lagrets fylls på successivt allt eftersom. Fiskarna är gjorda av min favorit förpackning bag in box inklädd med papperslera. Fisken längst upp till höger som är grå med röda prickar skall föreställa en Rödspätta. Dem andra små fiskarna är inga speciella sorter. Fiskarna ingår som kursmaterial till "Sommarkänsla på Västkusten" men går även att användas till egna idéer.


Små lådor bara 1 x 2 cm med ståltrådshandtag. Lådorna som skall se ut som trälådor och är gjorda av förpackningar. Här har jag dock inte använt mig av min favorit förpackning. Jag har en annan smalare förpackning som är min favorit nummer 2. Det är förpackning från mörkchoklad. Jag både älskar innehållet och förpackningen som jag använder mycket i mina miniskapelse. Förpackningen är perfekt att göra trästickor av till olika produkter som till exempel lådorna.



1 kommentar:

  1. Det är så kul att läsa om alla dina nya idéer och produkter! Hoppas att ditt företag går bra. Kram

    SvaraRadera