söndag 4 september 2016

Lena med Lejongap


Nu var det ett tag sedan jag visade upp ett färdig broderat jeans bokmärke. Den långa listan på beställda gåvor börjar nu gå mot sitt slut. Villkoren för att få gåvan av bokmärkena har varit att prenumerera på mitt företag PysselQvinnans nyhetsbrev. Du som läser detta inlägg har nu chans att få ett broderat jeans bokmärke om du lämnar din mail adress i kommentaren. 

Bokmärket som du ser på bilden är till min företagskompis Lena Nilsson som bor i Norrland. Vi har aldrig träffas live. Men vi skyper och chattar mycket. Vi har bollat företagsidéer och hjälp varandra och samtidigt haft lite annat privat snack och lärt känna varandra över nätet. Lenas företag Coola stilen, säljer egentillverkade kläder med mycket färg och köper in och säljer vinetage plagg. Jag har köpt en schaf och en blommig väst som jag har använt mycket på nätverksträffar.

Lenas Bokmärke har dekorerats med Lejongap. En favorit växt som var en utmaning att brodera. Varför det just blev lejongap beror på att växten har samma begynnelsebokstav som Lena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar