söndag 26 juli 2015

Smakprov på ny kurs till hösten

Hej!

Jag är i fullfart med att planera nya kurser till höstens program. Dem nya kurserna kommer jag att lägga ut i slutet på augusti på min hemsida PysselQvinnan.se. Här följer ett litet smakprov på en nya kurs som heter Plastpåseblommor.  Blommorna görs som 80 talets nylonstrumpsblommor med andra material. Här kommer alla småpåsar att återanvändas tillsammans med ståltråd, blomtejp och pärlor och olika verktyg. När du har gått kursen kan du på ett enkelt sätt ta förvandla dina egna påsar som fyller din låda hemma. Tillbehören kommer att finnas att köpa på min webbshop.













4 kommentarer:

  1. Instruktivt och helt nytt för mig! Så händig du är! Allergifria blommor är det många som gillar!
    Ha en skön fredagskväll!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blomma och så smart att göra en evighetsblomma. Gillar den

    SvaraRadera
  3. Så smart och fint. En blomma känns som en "hon" :)

    SvaraRadera
  4. Kul pysselidé! Och inte behöver man tänka på att byta vatten heller! Toppen!

    SvaraRadera