måndag 16 februari 2015

Nyfiken på att bli testpilot

                                                   
                                             http://www.orebroguiden.com/archives/96582

Hej! Har du prövat att delta som testpilot hos Smartson. Det är andra gången jag har turen att få delta. Första gången var jag testpilot för 



För att vara testpilot behöver du skriva ut pdf filer med grattis prover som du hämtar ut i din matbutik. Sedan servera du den aktuella produkten i din familj eller vänner. Men det är inget krav utan du kan själv frossa i dig och njuta av varan. Det finns dock ett krav och det är att du beskriver kortfattat om hur din smakupplevelse var, utseendet och om du kan tänka dig att handla hem denna produkt själv och rekommendera den till dina vänner. Dessa rader skriver du på smartssons sida. Jag har testat Fisksoppan denna gången. Nu skall jag in och skriva mina åsikter på sidan. Är du nyfiken vad jag tyckte. Resultatet från testpiloternas åsikter finns att läsa på deras hemsida.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar