lördag 21 mars 2015

leksaker i miniatyr


                                                            Hej!

Jag har skapat ihop 2 miniatyr modeller som kanske blir fler av. Jag börjar alltid att göra modeller innan jag massproducerar. En del modeller uppfyller inte mina krav eller så kan jag inte göra fler av någon anledning. Dessa modeller är inget som jag slänger utan dem hamnar i lådor som jag kommer att sälja som fyndlådor på webbshopen som troligen kommer att öppnas någon gång i nästa vecka. Fyndlådorna kommer inte bara att innehålla dessa miniatyrer utan det kommer också att finnas annat pyssel/hobbymaterial att skapa med. Jag planerar nu några öppnings erbjudande med bra priser och gåvor till de 5 första kunderna. Än så länge har jag bara hunnit att lägga in miniatyr produkter i shoppen. Gå in och kika hur det ser ut, http://pysselqvinnan.se/shop/. Även om det ser ut som det går att handla så fungerar det ännu inte eftersom kopplingen ännu inte är färdig med mitt säkra betalningssystem Billmate. 

På bilden ser du en Lära-gå vagn i miniatyrformat fylld med pedagogiska klossar. Vagnen är gjord av en förpackning från mörkchoklad som jag har vikt ihop till en minilåda, hjulen är från en äggkartong, Klossarna har jag format av tidningspapper tillsammans med claylera som jag använder mig av i de flesta miniatyr produkterna som jag har skapat. 


Bilen var svår att göra, jag blev inte så nöjd med den för den är alldeles för bred och skev. Jag skall göra ett nytt försök att tillverka en ny. Hur det blir med lära- gå vagnen är jag också lite osäker om eftersom hjulerna från äggkarongen var från någon mindre model på äggkartong som vi inte brukar köpa hemma. Jag får hitta annat material till hjul. Vagnen var jag annars mycket nöjd med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar