söndag 6 september 2015

Karro med Klöver och Elisabeth med Eldranka

Hej!

Två personliga jeans bokmärken är färdiga för leverans. Det är 2 personer som har anmält sig att få mina nyhetsbrev som skickas ut i slutet på varje månad. Nyhetsbreven är gratis! Breven innehåller överraskningar som rabatter, gåvor m.m. Nyhetsbreven går endast att få via mail. Om du är intresserad av mina nyhetsbrev så finns det nu en ruta att fylla i på min hemsida PysselQvinnan.se. På bilden ser du Karro med klöver. Samma begynnelsebokstav på namnet som på växten.




De andra bokmärket som är färdig för leverans är Elisabeth med Eldranka. Observera ni som har lämnat in intresse för nyhetsbrev måste maila mig er postadress för att jag skall kunna skicka era bokmärken som ni får i gåva fraktfritt. Jeans bokmärkena kommer jag att ha som gåva fram till nästa helg. Istället kommer gåvan att ersättas med sydda jeanshjärtan. Anledningen är att jeanshjärtana har jag färdigt, medan dessa bokmärken syr jag allt eftersom beställningarna kommer in. Jag känner att min tid inte räcker till just nu. För jag måste starta igång med julhantverk. Jag bokat in mig på en helg med julmarknad och eventuellt blir det en dag till på ett annat ställe. Också behöver jag även fylla på med julprodukter i webbshopen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar