måndag 28 juli 2014

Erik med Solros och Adam med rosor



Hej! Jag skall presentrera två nykomlingar i mitt lilla lager med broderade bokmärke av jeans. Detta är ett lager som skall växa till den kommande shopen senare i höst. Då jag skall komma tillbaka till arbete efter en tids sjukdom. Det här med att planera en shop och bygga upp ett lager är ett rehablingsarbete för mig. Och driver mig framåt i arbetet med att hitta tillbaka och få energi och styrka. Efter att ha broderat två flicknamn, se inläggen: Anna och Elin. Följer här två killnamn. Här ser du Erik med en jätte Solros som jag var tvungen att förtydliga bokstäverna genom att göra dem tjockare.



Den andra killen blev Adam. Det var min son som gav namn förslagen. Kanske för att hans kompisar heter så. Adam fick 3D rosor. Val av blommor på varje bokmärke är en ren slump och färgerna också. 
Tack för du tar dig tid och läser min blogg. Jag tar tacksamt emot kommentarer! Tyvärr måste jag godkänna din kommentar innan den publiceras pågrund av alla span mail som dundrar in. Ha det så bra och på återseende/ Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar