torsdag 21 augusti 2014

Tillbaka blick från min sommarsemester - näst sista veckan för sommartråden




Hej! I sommartråden som du har kunnat följa några torsdagar har så gott som blivit mitt eget forum. En deltagare har hittat hit. Men andra sidan har jag inte gjort så speciellt mycket reklam för tråden. Själv har jag fått fundera vad sommaren brukar ge mig. Jag tillhör inte den där kategorien som måste åka iväg för att njuta av den långlediga semestern. Men i år har det blivit en resa på egen hand utan familjen. Detta kan jag rekommendera för det är viktigt att priotera egen tid och BARA tänka på sig själv. I somras var jag för första gången i Gävle. En av mina nära vänner har flyttat ditt, En av de dagarna jag var där gjorde vi en utflykt till Åland med Eckerölinjen.


Vi gick inte i land på Åland utan jag fick nöja mig med att fota det jag kunde se från båten. 


Konst intresserad som jag är blickar alltid mina ögon mot andra saker som kanske inte är lika intressant för andra. Den här sten pelaren hade en 3D struktur som jag beundrade. Den var placerad mitt i stan på ett torg i Gävle. Foton får en verkligen att drömma sig tillbaka. Nu är det din tur att lämna ett bidrag. Du får lägga den i kommentaren. För idag får jag inte in länkverktyget.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar