tisdag 14 oktober 2014

Framsidan på en väska


Hej! Här kommer det sista ufo projektet som jag påbörjade i somras, se inlägget Ett misslyckat projekt blir intressant. Jag ställde frågan till er läsare om förslag på hur jag kunde gå vidare. Förslagen var kudde eller väska. Eftersom jag har sytt så många kuddar, så bestämde jag mig för att sy en väska. Här har jag sytt på några lappar till sedan sist. Jag hittade också en mindre ficka som jag har sytt fast för hand med ett brodyrgarn. På fickans kant växer det nu fram ett indian mönster där jag har använt de färger som är runt skinn märkeslappen. Vilken model på väskan är inte fastställt ännu det pendlar mellan en rak kasse eller en rundad handväska. Det som jag helt har bestämt däremot är att baksidan på väskan skall vara uppbyggd av lappar. Fortsättning följer! På återseende/Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar