tisdag 24 februari 2015

Armband i svart/glitter och rött



                                                               Hej!

Här virkas det samma modell på armband på löpande band. Detta är den stora skillnaden på att vara företagare och virka utan någon speciellt mål. Det betyder inte att jag tycker att min hobby har blivit tråkig. Det blir bara ett annat sätt att producera och prioritera. Istället för att göra en sak av samma sort får jag nu massproducera. När jag gör mina miniatyrer gör jag 10 i taget istället för en. När jag sitter i hobbyrummet för att skapa miniatyrer kommenterar jag ofta på skoj för mina vänner att jag skall till "produktions fabriken". 


Detta är det 5:e armbandet i liknande modell. På just denna modellen var jag tvungen att lägga till en avslutande maskbågkant pågrund av att det röda garnet var så tunt. Det gjorde att varje afrikan flower rundel blev så små. Det som också avviker detta armband från de övriga är knappen till knäppningen som är i guld istället för vit. Detta blir mitt bidrag till dagens Symöte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar