onsdag 4 mars 2015

Laddar till påsk och våren


                                                            Hej!

Jag är så glad mitt fynd som jag gjorde på Panduro outlett. Det du ser på bilden är kardat ull i olika färger. Nu planerar jag att experimentera i hop egna färgsättningar med att blanda olika färger och den vita okardade ullen som jag har hemma. Jag kommer att blanda dem i kardningen och lite i filtningen. 
Dessutom har jag köpt nålar till tovning. Det kommer bli mycket arbete med ullen hemma en tid. Skönt att ha något att variera med. Dem små oplastade paketen är ull i band. Dem köpte jag mest för att det var den ända gula färgen på ullen som fanns i den butiken. Lägg till dig som följare på bloggen så missar du inte uppdateringen vad det blev av ull projekten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar