torsdag 9 juli 2015

Glitterströare

                                                               Hej!

Om 2 veckor skall jag pyssla med en massa barn på en stor 40 års fest. Detta är en av mina tjänster som mitt företag PysselQvinnan utför. Det är barn i blandade åldrar. Det kommer att vara mycket färg, klister och glitter. De glitterrör som jag har köpt in är ströare på men dem är så svåra att glittra och så dem form att hålla i. Det gjorde att jag länge har funderat hur jag skall lösa detta. I dag slog det mig att varför inte försöka göra några egna med i återbruksform. Så blev det av aluminium rullen, bag in box förpackningen och lättfilskorken. För att veta vilken färg det är på glittret snabbt utan att behöva öppna korken valde jag att måla burken utsida samma färg som innehållet. Ända sedan jag började blogga har jag fått kommentarer att jag skulle göra en film och dema mina pyssel. Här kommer min första film. Tyvärr kom inte ansiktet med eftersom jag filmade mig själv med mobilen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar