tisdag 25 augusti 2015

Livbojar och flätade korgar

Hej!

Sommaren börjar gå mot sitt slut, alltid lika tråkigt varje år. I min skaparverkstad håller jag på att avsluta produktionen av sommarmaterialet. För nu är det dags att fokusera på hösten och även julen och däremellan Halloween. Har försökt spåna idéer till jul men det är trögt. Har ingen känsla för detta just nu. Speciellt inte denna veckan då det har varit högsommarvärme! På bilden ser du en av de nya produkterna som nu finns att köpa i webbshopen. Det livbojar i ministorlek, endast 2 cm stora. Dem tillhör kursmaterialet "Sommarkänsla på Västkusten" men kan även användas till andra ändamål. Mitt lager på varje vara är mycket litet. Men så fort någon vara minskar, försöker jag producera mer av den varan för att det alltid fylls upp. Livbojarna säljs endast i 5 pack.



När jag byggde ihop fiskarlådorna blev några i en annan form. Dem skilde sig mycket från dem andra. Det gjorde att dem inte var godkända som fiskelådor för mig, istället för att slänga dem blev dem förvandlade till flätade korgar. Dessa går att använda tillsammans med sommarmaterialet. Jag tror att dem även kan bli fina till tittskåp och till julpysslet. Dem är också i miniformat 4 x 2 cm stora. Korgarna ligger i 2 pack.

Gör ett besök i shopen via hemsidan PysselQvinnan.se. Nu har jag också städat på sidan med att justera texter och lagt in kurs nyheter. Välkommen in!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar