lördag 28 februari 2015

Slutresultatet av väskan till brodyrtävlingen "rädda världen"


                                                            Hej!

Som du kanske har märkt så har jag börjat uppdatera mina äldre inlägg. Jag dammar av dem lite med små justeringar. Den största mäktigaste tävlingen som jag har medverkat i är Hemslöjdens organisation som pågick i hela Sverige. Trots att jag inte tillhörde dem nominsrade pristagarna så kände jag mig stolt över mitt deltagande och idé. Jeansväskan som är broderad med plastpåsar. När tävlingen hade valt ut vinnarna fick alla deltagare ett tröstpris och det var att delta i en utställning på ett hembyggs museum i dalarna. Den kunde jag aldrig beskåda. Men tanken att min väska medverkade i utställningen kändes helt fantastiskt! Ett fint minne för livet! Här fortsätter det gamla inlägget.

Nu har jag skickat in mitt bidrag till broderi tävlingen som Hemslöjdens organisation har anordnat. Den 2 augusti avslutas tävlingen "rädda världen". Nu är det bara att hålla tummarna! Så här blev resultatet av väskan sedd från ena sidan.


Från andra sidan av väskan ser resultatet ut så här. Om du vill veta hur jag gjorde den titta in under process länkarna nedan.








2 kommentarer: