lördag 7 februari 2015

Paprikor och vattenmelon


Hej! Här kommer flera miniatyr produkter till tittskåp med hyllplan. Det ända som skiljer paprikorna åt är färgerna och att de kan variera lite i storleken. Det dem har gemensamt är skelettet som är av tidningspapper som formas. Ovanpå det formade tidningspappret har jag klätt över med claylera. Paprikorna är målade lager på lager med färg i olika nyanser.


En annan ny produkt av mina miniatyrer är vattenmelonen. Melonen har också ett tidningskelett. Om du har varit inne på min hemsida som tyvärr inte har hunnit att fyllas på med så mycket ännu. Men efter denna veckan lär det nog dyka upp lite info kring webbshopen, min profil och mina planer kring sidan. I menyn raden på min hemsida hittar du en flik som det står "kurser". Jag kommer att ha kurser i olika former. Både med samarbete med andra småföretag, Bibliotek och "kursen kommer hem till dig". Mer info får du senare i veckan om du tittar in på PysselQvinnan.se   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar