söndag 22 mars 2015

Kreativt påskpyssel med återbruk


                                                             Hej!

På lördag den 28/3 klockan 13-16 har PysselQvinnan dukat upp ett stort bord med påskpyssel material i Shopping & eventcenter Påskmarkand i Guldheden i Göteborg.

"Påskpyssel för stora och små. Här finns påskpyssel för alla åldrar. Är du under 10 år rekommenderar jag att du har en vuxen med dig. Pyssel att välja på Påskkärring, måla ägg med struktur mönster, Metallpåskdjur. Pris från 100 kr."

Föranmälan för att jag skall veta hur mycket material som jag behöver ta med mig. Det finns fyra alternativ till anmälan. Gå in på min faceboksida Här och anmäll dig på evengemangets inbjudan, maila mig info@pysselqvinnan.se, ring 0734454981 eller sms:a på samma nr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar