måndag 21 september 2015

Framtidsplaner

Hej!

Det har blivit trögare att uppdatera på bloggen sedan jag startade företag. Anledningen är att en del personliga inlägg med mina övriga fritidsintresse som trädgård och mat inte passar ihop med mitt företag. Jag känner också att jag tvingas skriva på ett annat sätt en tidigare. Allt detta har gjort att suget att skriva har minskat. Jag försökte få igen blogg torkan med att vara med i företagsutmaningen i somras. Det blev ett litet lyft. Men nu är det inte någon bloggtorka i gång snarare en krock. Jag känner att det är läge att starta en ny blogg som bara är för mitt företag och behålla denna bloggen och fortsätta där jag slutade. Alltså återgå igen till mer personliga inslag. Jag är mycket stolt över denna bloggen som jag har drivit i 4 år. troligen kommer jag att plocka över det inlägg som handlar om företaget till den nya bloggen. 


När bloggen har startat kommer jag all länka den hit så du kan följa med på min företags resa. Den nya bloggen kommer att finnas på min hemsida PysselQvinnan.se, medan denna bloggen fortsätter på den gamla adressen haggalen.bloggspot.com  I detta inlägget delar jag med mig av naturbilder som jag tog i somras. Bilderna kommer från min barndomsstrand och fler bilder från denna dag hittar du Här.
i somras var jag bara och badade 1 gång och det var denna dagen då kameran arbetade flitigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar