tisdag 15 september 2015

Spökslott att måla och bygga ihop


Hej!

Det är 1 1/2 månad kvar till Halloween. Men tiden springer i väg.... I går bokade jag ateljén i aktivitetshuset Galaxen i Onsala. Den 29/10 kommer jag att ha Halloween pyssel för alla barn som är hemma på höstlovet. Mer info kring detta kommer längre fram. I min skaparverkstad håller jag på att förbereda pysselmodellerna som skall erbjudas. Det ena pysslet kommer att vara Spindlarna glad och sur. Det andra pysslet är mina slottsmodeller som nu har dekorerats med fladdermöss, spindelnät och spöken. Det tredje pysslet håller jag på att utforma. Jag kan avslöja att det skall bli en häxa med många detaljer. Spindelpaket kommer att finnas att köpa i shopen och även häxorna. Men slotten kommer bara att erbjudas på pysseldagen under lovveckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar