onsdag 4 februari 2015

Pedagogiskt retrospel


Hej! Du som har läst min blogg tidigare vet att jag ofta har många projekt i gång samtidigt. Här kommer ett till som är ganska nystartat.Det är ett lång projekt eftersom det skall bli  hela alfabetet x2. När alla dubbla jeanskort är färdiga planerar jag att göra en förvaringspåse eller låda till dem. I lådan eller påsen skall det finnas förslag på olika spel som går att utföras med retrokorten. Om du har några tips på spel som jag kan använda tar jag tacksamt emot dessa i en kommentar på inlägget. Bokstäverna är virkade luftmasklängder. Där jag har blandat två färger. Så småningom när dessa pedagogiska kort är färdigt kommer dem att finnas till försäljning på min webbshop på min hemsida PysselQvinnan.se som är under uppbyggnad. Det finns också några FB grupper som säljer hantverk av olika slag. Här kommer några tips!

Pyssla och sälj

Köp och sälj återbrukade verk

Hantverksvänner köp och sälj

Allt inom handarbete. Köp/sälj/Byt och tips.

Hempysslat till beställning!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar