söndag 12 januari 2014

Var med och "Pyssla tillsammans"!


Våra utmaningar som vi bloggare anordnar med diverse teman fungerar som ett nätverk där vi deltar med våra bloggar. Det är som ett samarbete där vi gör oss synliga för varandra och våra läsare. Utmaningarna ger fler läsare och detta är som ett samarbete oss emellan. Alla vet vi att konkurrensen i bloggvärlden på nätet är hård. Det är inte många av oss som blir framgångsrika. Men tillsammans har vi roligt med våra utmaningar där bloggen får utvecklas med olika teman för att passa in. Bloggaren får tänka till, bli synlig och bloggen breddar sin publik över hela världen med länkar hit och dit. Det är en hel månad till "Alla hjärtans dag". Det gäller som bloggare att vara ute i god tid med sina pyssel eller andra tips för alla som söker efter temat skall hitta oss. 

Det hade varit roligt om vi kunde "Pyssla tillsammans" inför "Alla Hjärtans Dag". För att delta behöver du inte ha en blogg, det går lika bra med en Facebooksida. Materialet bestämmer du själv men kravet är att du har skapat bidraget själv. Skriv några rader eller fler hur du gjorde och visa gärna några bilder under processen. 
I din text skall det framgå att du är med i "Pyssla tillsammans" med en tillhörande länk till detta inlägget på min blogg. Jag uppskattar även om du kopierar ikonbilden överst och lägger in på din blogg så att vi sprider informationen vidare till alla läsare. Du får dessutom också extra uppskattning om du delar evenemanget på din Facebooksida och grupper du är medlem i som skulle uppskatta denna formen av information.

Under hela månaden kan du när som helst stoppa in dina inlägg. Du kan delta med hur många inlägg du vill! När du har lagt upp ett inlägget och länkat till denna sidan på din blogg eller Facebooksida lägger du in din länk från ditt bidrag i verktygs länken här nedan. 

Där du först skriver in:
Kopierar länken som bara innehåller din inläggsrubrik (inte bloggens namn och datum, alltså du kopierar bara delen i länken med inläggsrubriken)
Steg 2: skriv in din mail adress 
Steg 3: skriv in bloggadress eller Facebooksidans adress
Lycka till!





7 kommentarer:

  1. Jätte kul Susanne! Utmaning som passar mig perfekt:-) Bäst och gnugga hjärncellerna då:-)

    SvaraRadera
  2. Roligt att du vill vara med Åsa!

    SvaraRadera
  3. Har nu försökt länka mitt bidrag två gånger utan att lyckas så det kommer här istället; http://kolossaltpyssligt.wordpress.com/2014/01/15/prydnadshjartan/

    Trevlig kväll!!
    //Petra

    SvaraRadera
  4. Vad roligt, det här vill jag vara med på!

    SvaraRadera
  5. Jag tror jag gjorde rätt när jag länkade... =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du gjorde alldeles rätt Sara. Tack för att du ville vara med i min utmaning!

      Radera
  6. This is my first time pay a visit at here and i am really happy
    to read all at alone place.

    my web site: Materace - -

    SvaraRadera