måndag 4 maj 2015

Den mamorerade bakgrunden med egen produktion av återbrukskakel


                                                            Hej!

Förra veckans återbruks måndag visade jag starten på tavlan. Det tog långtid att pussla ihop bakgrunden till min påbörjade återbrukstavla som kommer innehålla blandade material. Motivet som skall vara på kommer att vara hemligt till nästa veckas återbruksmåndag. Hittills så har jag använt materialen: en före detta ram till ett träpussel, kartong, strukturtapet. Tyvärr så rann tiden i väg hemma så jag hann inte det jag planerade att hinna med förra veckan att ha startat på motivet innan dagens utmaning. Vet du vad som var det bästa med att allt blev uppskjutet? Jo att det planerade motivet blev ett annat motiv. Nyfiken? Häng med nästa måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar