fredag 19 september 2014

Framsidan klar på havskudden


Hej! Det har blivit några dagars bloggfritt i mitt liv. Ibland känns detta lite behövlig när jag behöver lägga mer energi och tid på privat livet. Men nu är jag tillbaks med nya krafter och massa material samlade på datorn att visa upp framöver. Idag visar jag stolt upp ett projekt som jag startade med i somras. Jag vet att det finns flera av mina läsare som vill se den färdig. Baksidan kommer troligen att bli enfärgad i 2 stycken. Men nu vandrar framsidan ner till syrummet.  Livbojarna som jag har slitit med är gjorda av ett rött rutigt tyg. Under tyget finns det platt vadd för att få en 3D känsla och det vita på livbojen är broderat med vitt ullgarn. Det som tog mest tid på livbojarna var att jag sydde fast dem förhand med nål och tråd. Du som inte har följt med under denna processen kan kika in på länkarna nedan. Ha en bra fortsatt fredag/Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar