måndag 20 april 2015

Ljusstake av metal

                                                              Hej!

I vinter/vår har jag haft metalkurser då har vi klippt blommor av konservburkar. Till helgen när jag skall vara med på vårmässan i Kungsbacka erbjuder jag bland annat en vuxen aktivitet som är en prova på aktivitet för mina metalkurser. Kunderna skall få klippa och forma en valfri produkt som blomma eller en ljusstake. Det skall också erbjudas lackfärger för att göra alsterna mer färgglada. Ljusstaken skapade jag i eftermiddag ute i den goa solen. Kanske jag målar på lite färg i morgon. Det skall bli så härligt väder denna veckan så jag passade på att ta semester från mitt andra jobb. Semester med företagsjobb i massor :) Det är massor att förbereda och fixas innan mässan på lördag. Jag kände att jag behövde fullt fokus på detta som är det största jag har gjort med mitt företag sedan det startade i mitten på februari. Detta inlägget delar jag med mig i dagens  återbruksutmaning.

2 kommentarer: