lördag 11 april 2015

Reklam för en ny Fb grupp som jag har startat

                                                              Hej!

Idag delar jag med mig reklam för min nystartade grupp på Facebok där jag är admin och där medlemmarna får vara aktiva att dela inlägg med bild och tillhörande text. Gruppen har jag döpt till Skapa med återvinningsmaterial. Gruppen startades i går eftermiddag och har växt snabbt upp från 2 medlemmar till 63 medlemmar och det kommer hela tiden nya medlemmar. Det är en offentlig grupp så kom och var med! I gruppen delar vi olika återvinningsmaterial som vi har gjort om eller utvecklat vidare till nya produkter. Materialen är de där som annars slängs på återvinningstationerna. Med lite fantasi och kreativitet så går det att återanvända och skapa med mycket av dessa material. En medlem har gjort jättefina korgar av tidningsrullar. En annan har använt förpackningar som etiketter. Sedan har jag delat 2 tidigare inlägg. Men denna gruppen håller jag mig lite kort för gruppen är för alla medlemmar inte bara för mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar