måndag 27 april 2015

Starten på en ny tavla med blandat återbruk


                                                              Hej igen!

Det är inte ofta jag skriver två inlägg på samma dag. Idag har jag haft fullt upp med veternärbesök och all upppackning efter helgens äventyr. Men jag har också hunnit med att jobba lite i skaparverkstaden. Skönt att ha tid med lite experiment. Detta är en ide som jag har startat med för någon vecka sedan. Jag började då skapa dessa kakelplattor av bage in box förpackningar och vit strukturtapet. Den svarta ramen är ett återbruk från mina barns träpussel som saknade ett par bitar. När alla kakelbitarna är ihopsurrade o limmade skall det tillsammans bli en bakgrund. Och ovanpå skall det sedan växa fram ett motiv i ett annat material. Ett toppenbra inlägg till veckans Återbruksutmaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar