torsdag 28 maj 2015

Sommarkurs "Sommarkänslor från västkusten"

                                                                Hej!

Jag har jobbat stenhårt för att bli klar med mitt kursmaterial till den nya sommarkursen som startar idag och pågår fram till den 30 augusti. Mer kring kursen hittar du på min hemsida PysselQvinnan.se. Jag kallar kursen för "Sommarkänsla på Västkusten. "På bilden ser du en modell av en västkusttavla med sjöbodar, bryggor och fisknät med små detaljer i som musslor, krabbor och fiskar. Mer smådetaljer som finns är livboj, silltunna och trälåda. Alla dessa tillbehör som finns tillgängliga på kursen har jag tillverkat och designat själv. Tillbehören som kursmedlemarna erbjuds till sina tavlor har ett basmaterial med återvinning och har dessutom ett gemensamt tema "sommar/semester. Detta var något som mina åhörare lade märke till när jag hade min miniföreläsning i tisdags på ett event med Qool Qvinnor i Särö.
Materialen som jag har använt mig av i min tillverkning är bag in box, vinkorkar, ölbackar och mörkchokladförpackningar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar