måndag 8 juni 2015

Innan för kulisserna i produktionen inför en barnaktivetet

                                                               Hej!

Anledningen till att jag inte har visat några nya skapelser på flera dagar är att jag är full sysselsatt i produktionen av barnpyssel paket. Det blev plötsligt superstressigt i fredags då jag fick upplysningen att jag hade bokat in fel datum i almanackan till ett uppdrag som jag fick i våras. Jag hade planerat att göra några modeller lite pö om pö för jag vet sedan tidigare att det tar tid. Det är många moment som skall görs på varje pysselpaket. Denna kunden skall ha en vuxenfest där jag skall underhålla 27 barn med kreativt pyssel med färg, klister och glitter. Några modeller hade jag över från vårmässan i Kungsbacka i maj. Jag planerar att ha modeller på lager i framtiden också för att snabbt komma ut på barn aktiviteter vid barnkalas eller vuxenkalas eller liknande uppdrag som kunderna anlitar mitt företag att utföra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar