måndag 18 juli 2016

Nathalie med Nejlika


Jag har några beställningar på jeans bokmärke som jag broderar mellan allt annat hantverk som jag håller på med. Nathalie är en företagskollega som jag bara har kontakt med via internet. Nathalie tillverkar enormt fina nåltovade produkter. Jag beundrar hennes skapelser av kändisar. Förutom att hon är en duktig konstnär så skriver hon är hon skräckförfatatre. Här kan du läsa mer om den nåltovade skräckförfattaren. 

Nathalies personliga jeansbokmärke är dekorerat med Nejlikor som har samma begynnelsebokstav som hennes namn. Färgerna som används i broderiet har också används i den virkade snodden.  Detta är det längsta bokmärket som jag har tillverkat. Eftersom Nathalie har valt att prenumerera på mitt företag PysselQvinnans nyhetsbrev så fick hon bokmärket som gåva skickat portofritt hem. Nu har du som läser detta inlägget chans att få ett broderat bokmärke med ditt namn om du svarar i kommentaren här att du är intresserad av att bli prenumerant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar