måndag 30 december 2013

Nyårskavalkad del 1


Förra året startade jag en kavalkad över det året 2012. Då hade jag en sammanfattning i 4 dagar. I år kommer jag att korta ner kavalkaden till 2 dagar. Jag har fått många positiva kommentarer angående min webbsidas utseende. Dessa kommentarer har främst hamnat i skräpposten. Jag är lite aktsam att publicera dessa kommentarer för att inte få virus själv eller att andra läsare skall råka ut för virus länkar på min bloggsida. Eftersom jag har en granskning via min mail över alla kommentarer som ramlar in så läser jag alla skräp kommentarer. Det jag kan berätta kring mitt utseende på bloggen är att det är en tema bild hos blogger. Jag vet dock inte vad den kallas. Men blogger har mängder av tema bilder att välja på. Jag är mycket nöjd med att vara kund hos blogger som dessutom är grattis. Mina läsare siffror har stigit under året från 100 läsare till 300 läsare. Det kanske beror det på alla olika projekt som har deltagit i. Ni som har läst bloggen under året har säkerligen lagt märke till att jag ofta är med i olika former av utmaningar.

                                          

Det är utvecklande och breddar publiken till bloggen. Den största utmaningen jag har varit med om i år var hemslöjdens broderi tävling. Trots att jag inte fick någon vinst fick jag ändå vara med i Utställningen "Rädda världen" som pågår fram till den 5 januari 2014.

                                     

Jag har också anordnat egna utmaningar med olika teman. Den utmaningen som gick bäst med flest deltagare var den första höstutmaningen september. Därefter fortsatte jag med Höstutmaningen oktober som blev en flopp. Nästa år 2014 kommer det säkerligen bli någon utmaning som jag hittar på. Men en så länge är det inget planerat. Men håll ögonen öppna för rätt som det är kommer det eventuellt att dyka upp någon utmaning. Just nu lider jag av "idé torka" som kommer över mig ibland. Visst är det typiskt när det har varit långledigt en tid och jag har haft mängder av tid att pyssla och handarbeta. Fortsättningen och avslutningen på årets Nyårskavalkad kommer i morgon dagens inlägg.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar