torsdag 28 augusti 2014

Utvecklingen på havskudden-sista Sommartråden


Hej! Här kommer sista inägget till mitt gemensamma forum Sommartråden, som bara en bloggare har lyckats hitta. Jag har fått veta varför av en läsare. Länken på ikonbilden finns inte. Jag delar med mig ett mycket passande inlägg i tråden. Det är ett pågående projekt som jag startade i början på sommaren. Lapprojektet som blev liggande efter att ankaret var fast sytt förhand.Fick senare följda med till syrummet. Där blev det fler jeanslappar påsydda och sedan blev det lite fel. Att göra fel kan ibland ta emot enormt mycket! Det var anledningen varför jag inte fortsatte med lappkudden som jag vet att en av er läsare kommenterade ville se veckan därpå. Tyvärr så blev det aldrig! Men nu har jag kommit en bit på väg. De 4 livbojarna är fastnålade med lite vadd under. För att de skall puffa ut lite. Alla lappar på framsidan av kudden är ditt sydda. Det blir en stor kudde som du kan se. Bakstycket kommer antagligen bli ett eller två delat.  Vi får se framöver1 Håll utkik i bloggen så kommer uppdateringen kring kuddens resultat. Nu är det din tur om du hittar till den sista tråden att delta. Jag får igen ordning på bloggverktyget så lägg ditt länkbidrag i kommentaren/Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar