måndag 2 mars 2015

Bubbel bubbel nu byter bloggen utseende!


                                                          Hej!

Känner du inte igen dig? Det förstår jag för utan förvarning ändrade jag utseende på bloggen. Den fina havsbilden som jag älskar, valde jag bort för att bli så lik min hemsida som jag kunde. Det är viktigt att allt går ton i ton. Jag har funderat på att sluta att blogga på blogger och bara hålla mig till hemsidans blogg på wordpress. Men idag beslutade jag mig för att stanna kvar på blogger. Jag är så nöjd med bloggers upplägg. Det blir att fortsätta jobba på två ställen med två olika adress ingångar. För ni vet väl att min hemsidan PysselQvinnan.se också har en blogg och det är denna bloggen som är direkt kopplad till hemsidan. Så för att komma hit så använder du PysselQvinnan.se eller haggalen.blogspot.com. Webbshopen som ännu inte har öppnat kommer du att hitta på hemsidan och där kan du också läsa om aktuella kurser som jag driver i mitt företag. Jag kommer att ha olika kurser varje månad. Just nu finns det "Tittskåps workshop" på Onsala bibliotek och "Metall workshop" på Shopping & event i Guldheden i Göteborg. Förutom två fasta kurser med föranmälan erbjuder jag ambulerande skapar workshop hemma hos kunden. Läs mer vad det innebär på min hemsida. Kursutbudet för den ambulerande verkstaden är samma som de fasta kurserna denna månaden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar